Transformation geüpdatet

Alhoewel het mijn zomerstop is en ik me niet als Bianca kleed, betekent het niet dat ik niet met Bianca-dingen bezig ben.
Zo ontvang ik dagelijks mails en andere berichten die ik beantwoord en natuurlijk kijk ik naar kleding, accessoires etc. Want wanneer er iets tussen zit dat ik echt wil hebben, dan grijp ik die kans.

cropped-site-icon.jpgOmdat het deze dagen lekker zomertje is, zit ik op de warmste tijden ook wel binnen. Dan heb je ook even de tijd om naar je website te kijken en eens door te lopen. Doordat ik laatst had over de juiste keuze van een haarwerk, merkte ik dat ik wel wat kon toevoegen over het verschil in vorm van hoofd van (de meeste) mannen en vrouwen.

Dat daarom de keuze van vorm en lengte haarwerk erg belangrijk is om – daar waar het kan – die verschillen te verbloemen. Dat is zeker van belang wanneer je zo passabel als mogelijk over straat wil.
Daarom heb ik de pagina over Transformatie geüpdatet. Er ook een inhoudsopgave in gezet, waardoor je er makkelijker doorheen kunt springen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op Transformation geüpdatet

  1. Rebecca zegt:

    Hoi Bianca, je heb er aardig wat tijd in gestoken. Ben begonnen te lezen maar nog niet bij het einde aangekomen. Super je site ik verwijs sommige gelijk gestemde naar je pagina. Groetjes Rebecca

Hier kan je je reactie achterlaten

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.