Eerste BBD van seizoen

Deze week had ik weer mijn eerste BiancaBalansDag van het seizoen (BBD). Afgelopen dinsdag (ja dinsdag, je leest het goed:) was ik naar een bespreking welke op verzoek van de gemeente Amsterdam werd georganiseerd en gehouden bij Slachtofferhulp in Amsterdam. Poeh zeg… het leven van een vrouw is niet eenvoudig: extra vroeg op om tijd te hebben voor je make-up en kleding uit te kiezen. Maar goed: dat ging prima en de reis voorspoedig, dus was ik ruim op tijd. Interessante onderwerpen met elkaar besproken. Meer daarover wellicht in een later stadium.

Woensdag dan niet de hele dag een BBD, maar alleen ’s middags. Afgesproken met Charissa: een studente uit Indonesië die hier in Leiden Culturele antropologie en ontwikkelings-sociologie studeert. Ze studeert af op het onderwerp welke invloed kleding heeft op transgenders, om het maar even populair te zeggen. Charissa is een intelligente jonge vrouw die me al eerder interviewde en nu wat verder inging op mijn antwoorden van de vorige keer. Interessant hoe ze de vragen verdiepte zodat ik ook weer verder moest inzoomen op mijn gevoelens. Heel leerzaam, ook voor mijzelf.

Daarna met elkaar eten met de groep dames van TransgendersAmsterdam, waarna ik nu ook voor het eerst bij café De Kat in de Wijngaert was: het was gezellig druk en de sfeer vond ik prima: een goede keuze. Helaas moest ik weer op tijd naar de bus en tram om naar de P&R om daarna huiswaarts te keren, na een geslaagde BBD!

Dit bericht werd geplaatst in CrossDressing, Studie, Uncategorized. Bookmark de permalink .

Hier kan je je reactie achterlaten

