TG Amsterdam is verhuisd

Afgelopen woensdag was de eerste keer op de nieuwe locatie voor Transgenders Amsterdam: We zijn vanaf nu te gast  nu in het café De Kat in de Wijngaert, waar onze groep van harte welkom is.  Het adres is niet ver van de vorige locatie: Lindengracht 160, 1015 KL Amsterdam. Ik was zelf niet aanwezig (nog mijn zomerstoppie hè?).

Heb van de andere bezoeksters begrepen dat het een goed bezochte, leuke en gezellige avond was van de week: dus ook ik kom zo snel mogelijk kennis maken met de eigenaar en bezoekers. Lijkt me leuk!

Verder weinig te melden, anders dan dat ik weer een leuk contact bij de Hogeschool Utrecht op heb gedaan. Meer info vernemen jullie natuurlijk weer via mijn blog 🙂

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Hier kan je je reactie achterlaten

