Jaaropening Hogeschool Utrecht

Voor de zomer werd ik benaderd door één van de docentes van de HU waar ik al eerder contact mee had of ik weer wilde meedoen met een activiteit op de Hogeschool Utrecht. Het studiejaar zo geopend worden in het kader van ‘De HU van Morgen’.
De HU wil inspringen op de snel veranderende beroepspraktijk van morgen. Door o.a. innovatief onderwijs en praktijkgericht onderzoek. Daarin werden wij gevraagd om aanwezig te zijn met een aantal T-dames om de collega’s van de HU uitleg te geven over wat we vorig jaar hebben gedaan door de Social Work studenten mee te nemen naar de praktijk van de transgenders.

Op deze manier konden we laten zien hoe door samenwerking met mensen uit de praktijk kan worden ingespeeld op maatschappelijke thema’s, ook wanneer de kennis (nog) niet aanwezig is bij de HU.
Op deze manier kan je snel inspelen op ontwikkelingen en ben je flexibel: kortom de ultieme manier van flexibiliteit.

Wij (Colline, Livia, Dieuwertje en ik) hadden op die manier een leuke dag en konden we ons steentje bijdragen 🙂 Om e.e.a. met beeldmateriaal toe te lichten hadden we grotere foto’s opgehangen zoals ook deze waar ik vorig jaar te midden van een groep van ca. 100 studenten de aftrap deed voor de dag toen in het Amsterdam Museum (jaja, ik ben in het groen;)

De oplettende lezer zal meteen opmerken…. hèèèèè???? In augustus??????
Ja…. Bianca wilde dit niet missen en had de pumps en lichte kleding uit de kast getrokken na meer dan 4 maanden zomerstop. Het was wel enorm wennen in het begin moet ik zeggen, maar ook dat wende snel en voelde ik me weer op mijn gemak.  Zodra ik meer foto’s heb van het event, dan neem ik die ook weer op!

Dit bericht werd geplaatst in CrossDressing, Publicaties, Studie, Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Jaaropening Hogeschool Utrecht

  1. Mooi dat jij/jullie weer een steentje hebben kunnen bijdragen aan een beter begrip onder de jeugd!
    PS: best wel heftig een zomerstop van 4 maanden! ik heb na twee weken al ontwenningsverschijnselen haha!

  2. Gea Cross zegt:

    Ja, waarom ook niet. Het is gewoon ook lekker in een halterjurk, blote benen, met zonnebril en zonder jas in de zomer (zoals gistermiddag in Amsterdam)!

Hier kan je je reactie achterlaten

